EDIT.

Bericht van: Dennis (Alphen a/d Rijn) , 09-01-2010 11:37 

Bericht laatst bijgewerkt: 09-01-2010 11:38
The delusion that we have...

geraardsbergen   ( 1336)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 09-01-2010 11:29
  Heb nu geduld ! Het meeste moet nog komen!  
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 09-01-2010 11:30
Weet jij Geraardsbergen liggen?   ( 810)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-01-2010 11:31
Re : Weet jij Geraardsbergen liggen?   ( 765)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 09-01-2010 11:32
Verwacht jij helemaal geen sneeuw meer?   ( 640)
Christophe (Melle) -- 09-01-2010 11:39
Re : Verwacht jij helemaal geen sneeuw meer?   ( 583)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-01-2010 11:47
Re : Weet jij Geraardsbergen liggen?   ( 674)
David (Beersel) -- 09-01-2010 11:33
Re : Weet jij Geraardsbergen liggen?   ( 559)
Rikkie (Meerhout) -- 09-01-2010 11:47
  Re : GedulD bedoel je?😉  
Wietse (Groningen) -- 09-01-2010 11:35
Die spelling hé   ( 608)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 09-01-2010 11:37
Re : Die spelling hé   ( 500)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 09-01-2010 12:04
  EDIT.  
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 09-01-2010 11:37
Beetje verrassende trekrichting   ( 1125)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 09-01-2010 11:36
Inderdaad, dat zag je een uur geleden al   ( 745)
Rikkie (Meerhout) -- 09-01-2010 11:38
Klopt..   ( 698)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 09-01-2010 11:41
Precies   ( 532)
Rikkie (Meerhout) -- 09-01-2010 11:51
Re : Beetje verrassende trekrichting   ( 684)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-01-2010 11:39
Re : Bwa..   ( 754)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 09-01-2010 11:46
Re : Beetje verrassende trekrichting   ( 582)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 09-01-2010 11:45
Re : Beetje verrassende trekrichting   ( 627)
Laurent (waregem) -- 09-01-2010 11:40