ja en de aankomende sneeuwzone schrikt

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 09-01-2010 12:38 

direct naarmate het daar aankomt..
Het stelt voorlopig niets voor helaas...
Wanneer gaat hij onder?!

  Nog steeds groene driehoek  
Carel (Hoek van Holland) -- 09-01-2010 12:36
Re : Nog steeds groene driehoek   ( 590)
Boutje(Rotterdam/Lombardijen) -- 09-01-2010 12:48
Re : Nog steeds groene driehoek   ( 527)
Ernest (Maassluis) -- 09-01-2010 13:03
ja en de aankomende sneeuwzone schrikt   ( 935)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-01-2010 12:38