Bekijk de webcam maar 🙂.

Bericht van: Oud-Gebruiker <ID-2577> , 09-01-2010 14:03 

Echter ziet de weercam niet alle kleine vlokjes.
Bericht laatst bijgewerkt: 09-01-2010 14:15

Sneeuwintensiteit neemt hier fors toe, sneeuwjacht nu 🙂   ( 1241)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 09-01-2010 13:54
  Foto! 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 09-01-2010 13:59
Bekijk de webcam maar 🙂.   ( 840)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 09-01-2010 14:03
Sneeuwjacht? Overdrijven we nu niet?   ( 735)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 09-01-2010 14:04
Re : hier is de intensiteit van de sneeuwval sinds 13.30   ( 1031)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 09-01-2010 14:11
  Zowaar; het begint hier serieus te sneeuwen! 🙂  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 09-01-2010 14:16
Nee...er wordt niet overdreven!   ( 501)
Astrid(Losser) -- 09-01-2010 14:56
Geweldig buiten!🙂   ( 735)
Erwin (Zelhem, Gld) ( 18m) -- 09-01-2010 14:03
Re : Geweldig buiten!🙂   ( 708)
Wilber (Ulft) -- 09-01-2010 14:05
Hier lichte sneeuw, verstuift wel flink van daken enzo.   ( 660)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 09-01-2010 14:03
Re :Zal wel aardig duintjes opleveren straks...   ( 582)
Albert (Akmarijp) -- 09-01-2010 14:04