Re : Ik mag niet meer weg met de auto 🙁

Bericht van: Takkie (Amstelveen) , 09-01-2010 21:28 

Of hij is gewoon zuinig op zijn auto?
Ut Wordt Nix

N wegen hier nauwelijks begaanbaar!   ( 1358)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 09-01-2010 20:25
Re : N wegen hier nauwelijks begaanbaar!   ( 681)
Willem (Groningen) -- 09-01-2010 20:49
Ik mag niet meer weg met de auto 🙁   ( 814)
Gea Beilen ( Dr ) -- 09-01-2010 20:52
Re : Ik mag niet meer weg met de auto 🙁   ( 610)
Theo (Buren Ameland) -- 09-01-2010 21:06
Inderdaad 😉,maar ik had graag willen....   ( 530)
Gea Beilen ( Dr ) -- 09-01-2010 21:25
Re : Ik mag niet meer weg met de auto 🙁   ( 566)
Takkie (Amstelveen) -- 09-01-2010 21:28
Ha,ha dat kan ook,maar nee ik rij in mijn....   ( 583)
Gea Beilen ( Dr ) -- 09-01-2010 21:31
  😀  
Erik (Veenendaal) -- 09-01-2010 21:31
Re : N wegen hier nauwelijks begaanbaar!   ( 811)
Rob R (Uitgeest) -- 09-01-2010 20:32
ik dacht dat het hier wel meeviel   ( 856)
Gerard (Schagen, Petten) -- 09-01-2010 20:34
De nieuwe sneeuw is hier nog amper   ( 1101)
Theo (Buren Ameland) -- 09-01-2010 20:44
Re : ik dacht dat het hier wel meeviel   ( 667)
Rob R (Uitgeest) -- 09-01-2010 20:51
Re : ik dacht dat het hier wel meeviel   ( 554)
Gerard (Schagen, Petten) -- 09-01-2010 21:09
Re : ik dacht dat het hier wel meeviel   ( 551)
Rob R (Uitgeest) -- 09-01-2010 21:23
Re : N wegen hier nauwelijks begaanbaar!   ( 943)
Albert (Delfzijl) -- 09-01-2010 20:28