Re : Verschil in temperatuur noteringen...

Bericht van: Mark (Zaanstad) , 09-01-2010 23:41 

Zover ik weet van het KNMI meten zei over het etmaal de laagste waarde en de hoogste waarde.
Liefhebber van het herfst -en winterseizoen, zelfs in een veranderend klimaat!

Verschil in temperatuur noteringen...   ( 1024)
Mark (Zaanstad) -- 09-01-2010 23:34
Re : Verschil in temperatuur noteringen...   ( 733)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-01-2010 23:37
Re : Verschil in temperatuur noteringen...   ( 616)
Mark (Zaanstad) -- 09-01-2010 23:40
Re : Verschil in temperatuur noteringen...   ( 638)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 09-01-2010 23:43
Re : Verschil in temperatuur noteringen...   ( 601)
Ton (Grootebroek) -- 09-01-2010 23:40
Re : Verschil in temperatuur noteringen...   ( 557)
Mark (Zaanstad) -- 09-01-2010 23:41
Re : Verschil in temperatuur noteringen...   ( 895)
Ton (Grootebroek) -- 09-01-2010 23:52