Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : N-Gelderland
Bericht van: Stefan (Wezep) , 09-01-2010 23:52
Heeft ook al wel een klein laagje van 3 - 4 centimeter sneeuw te pakken nu, ware het niet dat het natuurlijk verstuift. Hier en daar wat sneeuwduinen.
Quote selectie
Weerstation Wezep / Weer webcam
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Situatie friesland
(
1353)
Guus (Drachten) -- 09-01-2010 23:50
Re : N-Gelderland
(
1026)
Stefan (Wezep)
(
2m)
-- 09-01-2010 23:52
Re : N-Gelderland
(
778)
Jesper (Harderwijk,GLD) -- 10-01-2010 00:03
Enkele foto's van hier in de straat
(
968)
Wietse (Groningen) -- 09-01-2010 23:55
Hier matige sneeuw
(
847)
Rachid (Groningen) -- 09-01-2010 23:56
Er is meer onderweg
(
839)
Wietse (Groningen) -- 09-01-2010 23:57
Het is een feest inderdaad
(
756)
Rachid (Groningen) -- 10-01-2010 00:02
Ik ben even weg..
(
744)
Wietse (Groningen) -- 10-01-2010 00:04
Re : Ik ben even weg..
(
665)
Rachid (Groningen) -- 10-01-2010 00:06
Re : Ik ben even weg..
(
722)
Wietse (Groningen) -- 10-01-2010 00:09
Als ik zo naar de radar kijk
(
972)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 09-01-2010 23:58
op welke radar zie je dat?
(
750)
Eric (Oenkerk) -- 10-01-2010 00:08
Re : op welke radar zie je dat?
(
714)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-01-2010 00:11
Re : op welke radar zie je dat?
(
664)
Eric (Oenkerk) -- 10-01-2010 00:13
Woon in Grunn, dus kijk op radar Emden...beter
Alfred (Groningen) -- 10-01-2010 00:16
En Hamburg om te kiekn wat nog komt
Alfred (Groningen) -- 10-01-2010 00:20
Re : Als ik zo naar de radar kijk
(
761)
Guus (Drachten) -- 10-01-2010 00:07
De buienradar vind ik maar slecht
(
996)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 10-01-2010 00:03
Re : De buienradar vind ik maar slecht
(
1022)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-01-2010 00:09
Re : De buienradar vind ik maar slecht
(
853)
Wilber (Ulft) -- 10-01-2010 00:13
Re : Screenshot?
Stefan (Wezep)
(
2m)
-- 10-01-2010 00:12
Wil ik wel doen
(
618)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-01-2010 00:16
Re : Wil ik wel doen
(
746)
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 10-01-2010 00:18
Tsja, hoe simpel kan het zijn
(
873)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 10-01-2010 00:25
Wat een slecht weerbericht op NOS
(
756)
Chris (Eastermar)
(
1m)
-- 10-01-2010 00:10
Paspoort controle bij Terwispel.
(
951)
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 09-01-2010 23:57
Re : Paspoort controle bij Terwispel.
(
818)
Roy (Sint Maarten) -- 10-01-2010 00:01
Re : Paspoort controle bij Terwispel.
(
616)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 10-01-2010 04:22