Ik hoop op een mislukte dooi-aanval met een pak sneeuw en

Bericht van: Eddy (Oostende) , 10-01-2010 11:28 


daarna de diepvries in voor 2 maanden 🙂

TOPwinter stelt niet overal veel voor   ( 1403)
rene uit Tilburg -- 10-01-2010 10:35
Noord TOPwinter, West FLOPwinter ...   ( 747)
Eddy (Oostende) -- 10-01-2010 10:41
Ik zit hier niet in het noorden en hier ook TOPwinter   ( 586)
Rikkie (Meerhout) -- 10-01-2010 11:07
  Sorry Rikkie, moest zijn Oostende FLOPwinter 😀  
Eddy (Oostende) -- 10-01-2010 11:21
Och, idem in Lichtervelde hoor   ( 593)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 10-01-2010 11:22
Re : Och, idem in Lichtervelde hoor   ( 500)
Rikkie (Meerhout) -- 10-01-2010 12:19
Ja Eddy, je zou denken met die wind uit het noord   ( 547)
Marnix(Nieuwpoort) -- 10-01-2010 11:00
Ik hoop op een mislukte dooi-aanval met een pak sneeuw en   ( 559)
Eddy (Oostende) -- 10-01-2010 11:28
Alleen de directe kust en WVL hoor   ( 648)
Jorge (Middelburg) -- 10-01-2010 10:43
Middelburg zielige sneeuwval   ( 554)
mcmc-f1( Middelburg NL) -- 10-01-2010 11:09
  Sorry, moest zijn West België  
Eddy (Oostende) -- 10-01-2010 10:47
Ja neem maar Oost-vlaanderen er ook bij, met die 1cm   ( 509)
Olivier (Merelbeke) -- 10-01-2010 11:41
Re : Noord TOPwinter, West FLOPwinter ...   ( 571)
rene uit Tilburg -- 10-01-2010 10:44
Tja, vorig jaar was het andersom   ( 650)
Otto (Gieten) -- 10-01-2010 10:42
Ook toen hier geen sneeuw   ( 556)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 10-01-2010 10:53
Vorig jaar TOP winter? in het zuiden?   ( 536)
René (Oss) -- 10-01-2010 10:57
Ook Oost-Vl gisteren flop   ( 489)
Ludwig Baert (wetteren) -- 10-01-2010 11:34
Ik kan het niet beter verwoorden!   ( 544)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 10-01-2010 12:29