Jep! Zie bericht hierboven...

Bericht van: Martine, Tholen , 10-01-2010 12:28 

Sneeuw, onweer & storm! @typotini

Voor de (West)Brabanders en Zeeuwen?   ( 795)
Martine, Tholen -- 10-01-2010 12:12
Re : 🙂 ja maar Tini, met z'n drieën op slechts   ( 471)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 10-01-2010 12:33
Re : 🙂 ja maar Tini, met z'n drieën op slechts   ( 455)
Martine, Tholen -- 10-01-2010 14:14
Re : Voor de (West)Brabanders en Zeeuwen?   ( 564)
eelko nieuwerkerk aan den ijssel -- 10-01-2010 12:16
Het vertrouwen is weg hier   ( 566)
Jorge (Middelburg) -- 10-01-2010 12:19
Hoop doet leven..!   ( 423)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 10-01-2010 14:42
Matige sneeuwval hier!   ( 668)
Lars (Antwerpen) -- 10-01-2010 12:40
Ik heb nu al die dagen het nog niet 1 maal hard zien   ( 433)
Olivier (Merelbeke) -- 10-01-2010 12:49
Re : Niet even mäßiger schneefall   ( 508)
Maarten (Breda) -- 10-01-2010 12:24
Schaatsen op straat, Tholen heeft al een paar weken geluk   ( 508)
Martine, Tholen -- 10-01-2010 12:28
Re : Of skiën   ( 437)
Maarten (Breda) -- 10-01-2010 12:39
Op het Rammegors wordt al geschaatst Tini,   ( 563)
John(Tholen) -- 10-01-2010 12:24
  Jep! Zie bericht hierboven...  
Martine, Tholen -- 10-01-2010 12:28