Thx, wilde m'n vriend ook daar heen sturen :-p

Bericht van: Justanna , 10-01-2010 14:12 


Foto's sneeuwduinen   ( 1398)
Ronald (Groningen) -- 10-01-2010 13:49
Wat een heerlijke foto's!   ( 590)
Jaap (Gouda) -- 10-01-2010 14:01
Wow, dat is dus een sneeuwduin van 1.5 m of zo   ( 622)
Alwin (Zeist-West) -- 10-01-2010 14:29
Ja maar wel vertekend door de slootrand he   ( 557)
Ronald (Groningen) -- 10-01-2010 14:39
  Re : Prachtig en indrukwekkend.  
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 10-01-2010 14:07
Nog een kort filmpje   ( 573)
Ronald (Groningen) -- 10-01-2010 14:24