Re : Superceltemp De Bilt

Bericht van: Daniel (Emmen) , 11-07-2010 15:08 

Op buienradar V-notch te zien. Waarschijnlijk gaat het om een HP-supercell.

Superceltemp De Bilt   ( 1212)
Alwin (Zeist-West) -- 11-07-2010 15:04
Re : Superceltemp De Bilt   ( 794)
Daniel (Emmen) -- 11-07-2010 15:08
Hodogram valt toch wat tegen   ( 914)
Alwin (Zeist-West) -- 11-07-2010 15:13
Re : Hodogram valt toch wat tegen   ( 801)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 11-07-2010 15:21
Re : Hodogram valt toch wat tegen   ( 634)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 15:17
Re : Hodogram valt toch wat tegen   ( 714)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 15:39
Re : Superceltemp De Bilt   ( 915)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 15:13
Re : Superceltemp De Bilt   ( 867)
karim (Ellezelles) -- 11-07-2010 15:14