EF4-EF5 tornado?

Bericht van: Daniel (Emmen) , 11-07-2010 19:49 

Morgen kans op een EF4-EF5-tornado misschien?

Morgen 'bommetje' voor het NO   ( 1211)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 11-07-2010 18:19
Ik kan nog teren op gisteren..   ( 862)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 11-07-2010 18:22
Gisteren naast de pot gepist, morgen gewoon weer!   ( 770)
Koos (Maasland, ZH) -- 11-07-2010 18:26
Re : Gisteren naast de pot gepist, morgen gewoon weer!   ( 713)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-07-2010 18:46
  Re : Inderdaad 😀  
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 11-07-2010 19:06
Re : Ik kan nog teren op gisteren..   ( 688)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 11-07-2010 18:28
Re : Ik kan nog teren op gisteren..   ( 760)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 11-07-2010 18:32
Interessant   ( 701)
Roeland (Deurne - NL) -- 11-07-2010 18:35
En het midden en oosten...   ( 865)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 11-07-2010 18:31
Re : En het midden en oosten...   ( 747)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 11-07-2010 18:32
En woensdag weer... 🙂   ( 783)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 11-07-2010 18:34
Laat maar komen, dat van vanacht was niet veel   ( 636)
Arnaud (Doetinchem) -- 11-07-2010 19:12
Waarom nou precies op een werkdag?   ( 693)
Niek (Enschede) -- 11-07-2010 18:57
mogen wij ook eens geluk hebben?   ( 712)
Gerry(Emmen) -- 11-07-2010 18:32
Re : morgen een MCS/bowecho...   ( 967)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 11-07-2010 18:36
  Hirlam komt met 80 mm voor het noordoosten?  
Jan Gerke (Damwoude) -- 11-07-2010 18:47
Re : model interesseert mij...   ( 682)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 11-07-2010 18:56
Re : model interesseert mij...   ( 693)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 11-07-2010 19:18
Re : aanvulling: vergelijk soundings met 6 juni 1998   ( 980)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 11-07-2010 18:55
Jeetje...   ( 651)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 11-07-2010 19:38
Re : aanvulling: vergelijk soundings met 6 juni 1998   ( 621)
VdeV(Heerenveen) -- 11-07-2010 19:35
Re : aanvulling: vergelijk soundings met 6 juni 1998   ( 680)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 11-07-2010 19:43
Re : Hoe belangrijk zijn die verschillen?   ( 682)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 11-07-2010 19:37
  Bedankt voor de info.  
Jim (Voorburg) -- 11-07-2010 18:42
Chasen!   ( 652)
Ronald (Groningen) -- 11-07-2010 18:53
Re : Chasen!   ( 705)
Gerry(Emmen) -- 11-07-2010 19:21
EF4-EF5 tornado?   ( 645)
Daniel (Emmen) -- 11-07-2010 19:49
Re : morgen een MCS/bowecho...   ( 725)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 11-07-2010 18:38
Boeiend voor een weerliefhebber   ( 684)
Erik (Veendam) -- 11-07-2010 19:25