Stad Groningen stortregen|hagel|onweer

Bericht van: Alfred (Groningen) , 12-07-2010 13:27 

Elk kin wel t weer veurspellen, as je mor gain tied vermelden

Leuk temp verschil daar in het oosten   ( 1186)
Jean Paul (Gennep) -- 12-07-2010 13:21
  Stad Groningen stortregen|hagel|onweer  
Alfred (Groningen) -- 12-07-2010 13:27
De straat hier staat volledig blank   ( 642)
Wietse (Groningen) -- 12-07-2010 13:32
  wat een water...  
Alfred (Groningen) -- 12-07-2010 13:35
en 3 maal raden waar het allemaal weer aan voorbij trekt!   ( 709)
Niek (Enschede) -- 12-07-2010 13:35
Re : Leuk temp verschil daar in het oosten   ( 689)
Jan (Stadskanaal) -- 12-07-2010 13:25
Hou je ons hier op de hoogte?   ( 621)
Erik (Veendam) -- 12-07-2010 13:30
Re : Hou je ons hier op de hoogte?   ( 606)
Jan (Stadskanaal) -- 12-07-2010 13:32
WELK temp verschil?   ( 551)
Richard (Almelo) -- 12-07-2010 15:07
Ik heb 'm opgeslagen. Bijgaand!   ( 642)
Remko (Gouda) -- 12-07-2010 15:15