Zit zelf in Enschede

Bericht van: Jort (Hengelo) , 12-07-2010 14:43 

Maar soortgelijke berichten vernomen zojuist uit Hengelo en in het bijzonder Groot Driene.

Veel bomen om.

Even doodsbenauwd   ( 1579)
Peter(Hengelo-ov) -- 12-07-2010 14:09
Geloof het graag Peter   ( 896)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 12-07-2010 14:19
Foto kerk Vragender   ( 1306)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 12-07-2010 14:26
Ik ben op Groot Driene   ( 974)
Astrid(Losser) -- 12-07-2010 14:22
Zit zelf in Enschede   ( 684)
Jort (Hengelo) -- 12-07-2010 14:43
Re : Ik ben op Groot Driene   ( 819)
Peter(Hengelo-ov) -- 12-07-2010 14:25
Ook dak NS station is bezweken   ( 1020)
Astrid(Losser) -- 12-07-2010 14:36
Re : Ook dak NS station is bezweken   ( 593)
Yvo (Hengelo-Centrum) ( 23m) -- 12-07-2010 15:04