4,4 mm maar, matigjes

Bericht van: Henk L. (Groningen) , 12-07-2010 21:26 


Meest noordelijke cel   ( 1231)
WilcoS (Dordrecht) -- 12-07-2010 21:12
Opnieuw lokaal heftige tafarelen daar..   ( 826)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 12-07-2010 21:23
Re : Meest noordelijke cel   ( 997)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 21:13
Re : Meest noordelijke cel   ( 838)
WilcoS (Dordrecht) -- 12-07-2010 21:19
Heb het noordelijkste puntje over me heen gehad   ( 1095)
Sebas (Weesp) -- 12-07-2010 21:18
Ik kom straks precies in het grootste rode gebied! 🙂   ( 806)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 12-07-2010 21:20
  4,4 mm maar, matigjes  
Henk L. (Groningen) -- 12-07-2010 21:26
Re : Meest noordelijke cel   ( 771)
Johan R (Sleen) -- 12-07-2010 21:22
Re : Fotootje erbij   ( 972)
VdeV(Heerenveen) -- 12-07-2010 23:02
ik wacht!!   ( 802)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 12-07-2010 21:25
  Niet heel bijzonder  
Ronald (Groningen) -- 12-07-2010 21:55
Klopt   ( 699)
Daniël (Blauwestad-Oldambt) -- 12-07-2010 22:19