Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag

Bericht van: Roelf-Jan (Lemmer) , 12-07-2010 22:48 

Het zou kunnen. Er onstond een zeer donkere stratusbasis bij Heerenveen rond 13:30 en kwam dus uit het westen opzetten. Er zat flauwe rotatie in over een groot gebied (enkele km's). Boven het warme water van het Tjeukemeer kan zoiets wel onstaan.



O ja, het verschijnsel was ongeveer 3 minuten te zien.

Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 1781)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 12-07-2010 20:08
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 1555)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 20:12
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 1007)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 12-07-2010 20:28
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 659)
VdeV(Heerenveen) -- 12-07-2010 22:43
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 812)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 12-07-2010 22:48
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 996)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 20:34
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 841)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 12-07-2010 20:40
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 1109)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 20:47
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 800)
leviathanfd (Heerlen) -- 12-07-2010 20:56
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 954)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 21:00
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 854)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 12-07-2010 21:45
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 798)
leviathanfd (Heerlen) -- 12-07-2010 21:14
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 800)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 12-07-2010 21:16
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 819)
Daniel (Emmen) -- 12-07-2010 21:42
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 705)
leviathanfd (Heerlen) -- 12-07-2010 22:28
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 780)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 12-07-2010 21:01
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 876)
Yorick (Hilversum) -- 12-07-2010 20:29
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 850)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 12-07-2010 20:31
Re : Foto van mogelijke tuba vanmiddag   ( 812)
Olaf (Roermond--) -- 12-07-2010 21:26
Is een Tuba Roelf-Jan 🙂   ( 758)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 12-07-2010 22:07
Re : Is een Tuba Roelf-Jan 🙂   ( 710)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 13-07-2010 07:04