Wij zijn aan de beurt!

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 13-07-2010 10:47 

Dan maar het dak eraf.. tijd voor noodweer!
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Morgen: KNMI-waarschuwing voor onweer en wind   ( 1685)
Christian (Elst gld) -- 13-07-2010 10:23
Timing morgen (on)gunstig   ( 1116)
Arjen (Schiphol) -- 13-07-2010 10:37
Jij mag dat noodweer hebben van mij...   ( 1017)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 13-07-2010 10:39
  Ja ben je voorlopig genezen Frank?  
Arjen (Schiphol) -- 13-07-2010 10:42
Doe mij maar een portie dan, we zijn er klaar voor, behalve   ( 652)
Theo (Buren Ameland) -- 13-07-2010 12:00
  +1,mag ik mee delen,ik wil ook graag nog wel wat  
Gea Beilen ( Dr ) -- 13-07-2010 12:23
Alles weer een beetje op orde Frank?   ( 915)
Alois (Venray) -- 13-07-2010 10:41
Re : Toch weer kans(en)(jes) op windhozen o.i.d?   ( 884)
Peter(Hengelo-ov) -- 13-07-2010 10:39
Wij zijn aan de beurt!   ( 863)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 13-07-2010 10:47
Re : Wij zijn aan de beurt!   ( 710)
Daniel (Emmen) -- 13-07-2010 10:52
Re : Wij zijn aan de beurt!   ( 721)
Sam Purmer -- 13-07-2010 11:02
Re : Wij zijn aan de beurt!   ( 663)
RemcoF (Amstelveen) -- 13-07-2010 11:04
Re : Wij zijn aan de beurt!   ( 609)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 13-07-2010 11:28
De foto's zeker nog niet gezien uit de grensstreek?   ( 701)
Bram(Overijsselnoord) -- 13-07-2010 11:32
Re : De foto's zeker nog niet gezien uit de grensstreek?   ( 585)
Theo (Buren Ameland) -- 13-07-2010 12:03
Re : De foto's zeker nog niet gezien uit de grensstreek?   ( 604)
Bram(Overijsselnoord) -- 13-07-2010 12:38
Re : idd., maar mss. ook voor zwaar weer...   ( 963)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 13-07-2010 10:44
Re : 2 soorten onweer?   ( 916)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-07-2010 10:46
Re : 2 soorten onweer?   ( 762)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 13-07-2010 10:48
Re : 2 soorten onweer?   ( 712)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-07-2010 10:50
Re : 2 soorten onweer?   ( 635)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-07-2010 11:19
Re : 2 soorten onweer?   ( 620)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-07-2010 11:26
Re : 2 soorten onweer?   ( 567)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-07-2010 11:46
Ik zit hier weer goed dan😉   ( 734)
andreas (neeroeteren) -- 13-07-2010 10:51
Re : Ik zit hier weer goed dan😉   ( 652)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-07-2010 10:57
Ik heb regenjas mee he😉   ( 602)
andreas (neeroeteren) -- 13-07-2010 11:07