Re : @Arjen, w.b. morgen

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 13-07-2010 20:47 

Waarom de nadruk op het oosten? Vanwege de CAP-waarden? Ik zie juist in het westen veel meer shear en volgens de laatste inzichten is convectie vanaf de grond daar ook mogelijk?
Bericht laatst bijgewerkt: 13-07-2010 20:51
Wanneer gaat hij onder?!

@Arjen, w.b. morgen   ( 1776)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 13-07-2010 20:17
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 958)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-07-2010 20:47
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 787)
trudy(stavoren) -- 13-07-2010 20:56
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 700)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-07-2010 21:03
Re : kom ik zo op terug, analyse...   ( 879)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 13-07-2010 21:01
Re : kom ik zo op terug, analyse...   ( 766)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-07-2010 21:04
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 793)
Ernest (Maassluis) -- 13-07-2010 20:56
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 778)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-07-2010 21:01
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 742)
Ernest (Maassluis) -- 13-07-2010 21:10
  😉 vergeten?  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 13-07-2010 20:59
  nee hoor, ik ken hem inmiddels wel een beetje 😉  
Edward(Zwijndrecht NL) -- 13-07-2010 21:02
Re : 😉 vergeten?   ( 768)
Ernest (Maassluis) -- 13-07-2010 21:05
Thanks Ben   ( 761)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 13-07-2010 21:00
Laat maar komen!   ( 622)
Ronald (Groningen) -- 13-07-2010 21:39
Re : Laat maar komen!   ( 686)
Harry (Echtenerbrug) -- 13-07-2010 21:46
@Ben   ( 833)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 13-07-2010 20:43
Houd je ons ook morgen op de hoogte Ben?   ( 857)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 13-07-2010 20:43
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 1100)
Bart (Warnsveld GLD) -- 13-07-2010 20:39
Re : @Arjen, w.b. morgen   ( 949)
Gerry(Emmen) -- 13-07-2010 20:26