Ja te laag

Bericht van: Wietse (Groningen) , 14-07-2010 11:42 

Gewoon een graad of 2 erbij optellen. Dus vandaag een graad of 31 hier in het noorden, morgen een graad of 23.

GFS 6Z: 2 neerslagkernen   ( 1633)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 14-07-2010 11:36
KNMI schaalt windstoten op tot 120 km/h   ( 1387)
Robert (Emmeloord) -- 14-07-2010 11:38
Re : KNMI schaalt windstoten op tot 120 km/h   ( 1112)
Rutger (Meppel) -- 14-07-2010 11:41
Ziet er toch wel heftig uit hoor   ( 956)
Guus (Drachten) -- 14-07-2010 12:01
GFS06Z: een graadje er afgesnoept   ( 1248)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 14-07-2010 11:38
morgen ramen en deuren op: Slechts 20 a 21 graden.   ( 1104)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 14-07-2010 11:41
Ja te laag   ( 883)
Wietse (Groningen) -- 14-07-2010 11:42
sterkere hogedrukopbouw na het weekend?   ( 667)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 14-07-2010 12:08
Alles schuift steeds westelijker   ( 1460)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 14-07-2010 11:38
Gent zal op het randje liggen   ( 915)
Lode (Aalter) -- 14-07-2010 11:52
Komt wel veel vaker voor   ( 740)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 14-07-2010 12:01
Hier is de grond nog vrij vochtig   ( 616)
Lode (Aalter) -- 14-07-2010 12:03
Er begint nu van alles te ontstaan   ( 826)
Rick (Zwijndrecht) -- 14-07-2010 11:58