Is de cape niet behoorlijk naar beneden bijgesteld?

Bericht van: Frank (Zwolle) , 14-07-2010 12:15 

Zou dat de intensiteit kunnen gaan remmen?

Bericht laatst bijgewerkt: 14-07-2010 12:29

Is de cape niet behoorlijk naar beneden bijgesteld?   ( 1539)
Frank (Zwolle) -- 14-07-2010 12:15
Re : Is de cape niet behoorlijk naar beneden bijgesteld?   ( 895)
daan (leuven) -- 14-07-2010 12:29
Re : Is de cape niet behoorlijk naar beneden bijgesteld?   ( 743)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 14-07-2010 12:31
Volgens mij zaten we gisteren hoger in de pluim.   ( 854)
Frank (Zwolle) -- 14-07-2010 12:34
Re : Volgens mij zaten we gisteren hoger in de pluim.   ( 567)
trudy(stavoren) -- 14-07-2010 12:48