Mooie foto's

Bericht van: Roelf-Jan (Lemmer) , 14-07-2010 20:31 

Maar toch raar dat je foto's kan plaatsen die groter dan 500kb zijn. Ik dacht dat dat niet kon op WW.

Verder, mooie foto's.

Fotoverslag Venlo   ( 909)
Erwin (Venlo) -- 14-07-2010 20:27
Re : Fotoverslag Venlo   ( 846)
Theo (Venlo) -- 14-07-2010 20:40
Re : Fotoverslag Venlo   ( 880)
Theo (Venlo) -- 14-07-2010 20:47
Mooie foto Theo.   ( 624)
Erwin (Venlo) -- 14-07-2010 20:42
Re : Mooie foto Theo.   ( 649)
Theo (Venlo) -- 14-07-2010 20:48
Mooie foto's   ( 642)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 14-07-2010 20:31
Re : Mooie foto's   ( 663)
Erwin (Venlo) -- 14-07-2010 20:35
Re : Mooie foto's   ( 666)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 14-07-2010 20:51