Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Netbeheer Tennet: nooit eerder hoogspanningsmasten omgewaaid
Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 15-07-2010 12:05
Vorig jaar in Belgie ook gebeurd.
Quote selectie
https://www.facebook.com/francois.debets.7/
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Netbeheer Tennet: nooit eerder hoogspanningsmasten omgewaaid
(
2047)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 15-07-2010 12:03
UPDATE Onze bevindingen in lijn met
(
2840)
Stefan (Wezep)
(
2m)
-- 15-07-2010 12:35
Re : UPDATE Onze bevindingen in lijn met
(
978)
Nathan (ZO Azie/Oceanie)
(
1m)
-- 15-07-2010 15:23
Re : UPDATE Onze bevindingen in lijn met
(
1135)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 13:42
Re : UPDATE Onze bevindingen in lijn met
(
1178)
Ernest (Maassluis) -- 15-07-2010 13:31
Re : UPDATE Onze bevindingen in lijn met
(
1187)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 15-07-2010 13:39
Re : UPDATE Onze bevindingen in lijn met
(
1116)
Ernest (Maassluis) -- 15-07-2010 13:49
Caravan omblazen?
(
1080)
Jan (Workum, FRL) -- 15-07-2010 14:08
Re : UPDATE Onze bevindingen in lijn met
(
1123)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 13:54
Re : Afwachten... onze bevindingen in lijn met?
(
1399)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 12:43
foto verdacht iets, plus schade foto's bij Eldrik
(
1422)
Daisytjuu (Gaanderen) -- 15-07-2010 13:27
Re : foto verdacht iets, plus schade foto's bij Eldrik
(
1190)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 13:47
Re : Vergeet niet dat funnels gisteren
(
1222)
Stefan (Wezep)
(
2m)
-- 15-07-2010 12:48
Re : Vergeet niet dat funnels gisteren
(
951)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 13:25
Re : Zie ook filmpje Emmericht 3 draden naar beneden
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 13:06
Re : Zie ook filmpje Emmericht 3 draden naar beneden
(
958)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 13:26
Nog een vraagje aan de Achterhoekers
(
1451)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 13:22
Re : Nog een vraagje aan de Achterhoekers
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 13:57
Re : Ook bedankt
(
925)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 14:16
Re : Ook bedankt
(
1003)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 16:09
Re : Ook bedankt
(
894)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 15-07-2010 14:21
Re : Ook bedankt
(
903)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 14:26
Re : Ook bedankt
(
922)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 15-07-2010 14:31
Re : Ook bedankt
(
883)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 15:05
Re : Ook bedankt
(
931)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 15:07
en nog een link
(
905)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 15:12
Re : Ook bedankt
(
1102)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 15-07-2010 15:24
Re : Ook bedankt
(
811)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 15:34
Re : Ook bedankt
(
852)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 15-07-2010 15:42
Re : Ook bedankt
(
784)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 19:21
Re : mesolaagjes bij bowecho
(
893)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 15-07-2010 15:34
Hier de windrichtingen
(
1060)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 15-07-2010 13:39
Re : Bedankt
(
1012)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 13:45
Zo voel ik het niet...
(
950)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 15-07-2010 14:00
+1
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 16:05
Re : Bedankt
(
984)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 13:45
Re : Wat denk jij?
(
933)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 13:56
Heb me maar stil gehouden.
(
1002)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 14:04
Re : Heb me maar stil gehouden.
(
920)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 14:21
Re : Zeer plausibel
(
1009)
Stefan (Wezep)
(
2m)
-- 15-07-2010 14:37
Luchtfoto
(
1360)
Jan (Workum, FRL) -- 15-07-2010 14:45
Re : Luchtfoto
(
1085)
VdeV(Heerenveen) -- 15-07-2010 15:12
Klopt niet!
(
1258)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 15:58
Filmpje al gezien Wilber?
(
1036)
Jan (Workum, FRL) -- 15-07-2010 16:02
Zeer duidelijk Downburst dus!
(
981)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 16:21
Re : Filmpje al gezien Wilber?
(
987)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 16:05
De wind bleef een tijdje flink door "huilen"
(
923)
Wilber (Ulft) -- 15-07-2010 15:46
Re : Nog een vraagje aan de Achterhoekers
(
1063)
Remko (Gouda) -- 15-07-2010 13:27
OK, interessante visie
(
1080)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 15-07-2010 12:52
In Hoei, 35 km van hier, zijn ook twee pylonen geknakt
(
1383)
Erwin (Sint-Truiden)
(
52m)
-- 15-07-2010 12:16
Re : Netbeheer Tennet: nooit eerder hoogspanningsmasten omgewaaid
(
1398)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 12:05
Re : Netbeheer Tennet: nooit eerder hoogspanningsmasten omgewaaid
(
1305)
David (Olen) -- 15-07-2010 12:37
Re : Netbeheer Tennet: nooit eerder hoogspanningsmasten omgewaaid
(
1373)
Ernest (Maassluis) -- 15-07-2010 12:12
Re : Netbeheer Tennet: nooit eerder hoogspanningsmasten omgewaaid
(
1165)
Lode (Aalter) -- 15-07-2010 12:25
Re : Netbeheer Tennet: nooit eerder hoogspanningsmasten omgewaaid
(
1164)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 15-07-2010 12:22
Re : 6 stuks? Dus een tornado van pakweg 2km breed?
(
1331)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 15-07-2010 13:12
Re : 6 stuks? Dus een tornado van pakweg 2km breed?
(
932)
Rowan (Nijmegen) -- 15-07-2010 13:26
Re : 6 stuks? Dus een tornado van pakweg 2km breed?
(
1133)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 15-07-2010 13:29
Re : 6 stuks? Dus een tornado van pakweg 2km breed?
(
851)
Peter (Maassluis) -- 15-07-2010 14:00
Re : 6 stuks? Dus een tornado van pakweg 2km breed?
(
850)
Tom Geldrop -- 15-07-2010 14:57
Koe omblazen?
(
917)
Jan (Workum, FRL) -- 15-07-2010 15:10
Re : 6 stuks? Dus een tornado van pakweg 2km breed?
(
1020)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-07-2010 13:24
Re : 6 stuks? Dus een tornado van pakweg 2km breed?
(
1045)
Peter (Mariakerke bij Gent)
(
7m)
-- 15-07-2010 13:36