Helemaal mee eens Jorrit 🙂 Hier nu microsneeuw.

Bericht van: Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) , 02-12-2010 08:46 

Verder is het hier nog helemaal groen helaas.

Groetjes van Stefan.
StayV the Weather and Piano man.

Wat gaat dat gebied in NO-Duitsland doen?   ( 1842)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 02-12-2010 07:43
Sneeuwt in Eindhoven nu aardig door, met echte vlokken   ( 742)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 02-12-2010 08:38
In Veghel ook, bij vertrek een uur geleden   ( 674)
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 02-12-2010 08:42
Inderdaad. 🙂   ( 822)
Jan-Willem (Eindhoven) -- 02-12-2010 08:50
  Hier in Rozenburg sneeuwt het nu ook lekker door  
Martijn(Stellendam) -- 02-12-2010 08:52
Re : Wat gaat dat gebied in NO-Duitsland doen?   ( 1285)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-12-2010 07:55
Mee eens😀   ( 1026)
Marco-Woerden -- 02-12-2010 07:57
Re : Mee eens😀   ( 846)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-12-2010 08:01
  Re : Zou idd leuk zijn 🙂  
Olivier (Amsterdam) -- 02-12-2010 08:05
Sneeuwt het btw in Amsterdam?   ( 854)
Marco-Woerden -- 02-12-2010 08:10
Re : Sneeuwt het btw in Amsterdam?   ( 782)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 02-12-2010 08:17
Opvallend...   ( 681)
Peter (Haarlem) -- 02-12-2010 08:29
Ja   ( 799)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-12-2010 08:14
t Stuift ook meteen weer allemaal 🙂   ( 663)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 02-12-2010 08:35
mmm ik wacht geduldig af!   ( 586)
Marco-Woerden -- 02-12-2010 08:56
Re : Wat gaat dat gebied in NO-Duitsland doen?   ( 780)
Enduk (Kampen) -- 02-12-2010 08:27
Re : Wat gaat dat gebied in NO-Duitsland doen?   ( 729)
Lennart (Nijmegen) ( 21m) -- 02-12-2010 08:30
Re : Wat gaat dat gebied in NO-Duitsland doen?   ( 753)
Bas(Ingen) -- 02-12-2010 08:31
Helemaal mee eens Jorrit 🙂 Hier nu microsneeuw.   ( 683)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 02-12-2010 08:46