Volgens Piet ook voor Groningen (matige) sneeuwval later.

Bericht van: Dirk (Sneek) , 02-12-2010 12:27 

Plopperdeplop en veel sneeuw

Eindelijk ook ijs bij de Waterpoort, sneeuw onderweg.   ( 2101)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-12-2010 12:15
Ja, Friesland kan zich gaan opmaken voor serieuzere sneeuw.   ( 945)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 02-12-2010 12:21
  Volgens Piet ook voor Groningen (matige) sneeuwval later.  
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-12-2010 12:27
  Het zakt helaas wel een beetje in, zo lijkt het.  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 02-12-2010 12:58
Gaat langzaam het land optrekken Harro..   ( 663)
Wietse (Groningen) -- 02-12-2010 12:59
Re : Gaat langzaam het land optrekken Harro..   ( 554)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 02-12-2010 13:47
Voorbije nacht hier ook ijsaangroei   ( 926)
Jan (Workum, FRL) -- 02-12-2010 12:21
IJsaangroei dankzij de afname wind. Neerslaggebied trekt...   ( 737)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 02-12-2010 12:25
Re : IJsaangroei dankzij de afname wind. Neerslaggebied trekt...   ( 705)
Jan (Workum, FRL) -- 02-12-2010 12:31