Bedankt! 🙂

Bericht van: Wietse (Groningen) , 03-12-2010 00:05 


De winter van 1709: de strengste in 500 jaar!   ( 3700)
Christophe (Melle) -- 02-12-2010 23:49
Interessant !   ( 793)
Wietse (Groningen) -- 02-12-2010 23:55
Winter 1709 was nog graad kouder dan 1963   ( 983)
Christophe (Melle) -- 03-12-2010 00:04
Nee, hij was zachter.   ( 835)
Rob R (Uitgeest) -- 03-12-2010 00:08
Reeks van NOAA Europa   ( 849)
Christophe (Melle) -- 03-12-2010 00:14
Re : Nee, hij was zachter.   ( 708)
Rob R (Uitgeest) -- 03-12-2010 00:21
European Union Millenium Project   ( 696)
Christophe (Melle) -- 03-12-2010 00:42
Labrijnreeks is voor 1720 onvolledig   ( 763)
Christophe (Melle) -- 03-12-2010 00:29
  Bedankt! 🙂  
Wietse (Groningen) -- 03-12-2010 00:05
Re : Het valt op dat IJsland warmer was, en het uiterste noo   ( 739)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 03-12-2010 00:27
Nee....niet in NL volgens mij   ( 674)
Jorge (Middelburg) -- 03-12-2010 00:19
Re : Heel interessant   ( 697)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-12-2010 00:01
Dank voor deze info!   ( 752)
Micha (Bodegraven) -- 02-12-2010 23:58
De Grote Noordse Oorlog.   ( 718)
Bas (Amsterdam-West) -- 03-12-2010 00:09
  Bedankt! Interessant om te lezen, maar afwijking is bizar!  
Bert-Jan (Tholen) ( -1m) -- 03-12-2010 00:11