Re : neerslag: sneeuw, dan regen, dan terug sneeuw

Bericht van: Glenn (Kalmthout) , 04-12-2010 07:36 

ja, vandaag zie ik ook geen problemen. Cruciaal wordt de periode tussen 21h vanavond en 06h morgenvroeg.

Als het ijzel wordt, gaan we nog wat meemaken! Stel je voor: 10 cm ijzel...

GFS 00Z: Winterse mogelijkheden!   ( 1408)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-12-2010 06:37
Welke windrichting krijgen we??   ( 782)
Theo (Buren Ameland) -- 04-12-2010 06:59
neerslag: sneeuw, dan regen, dan terug sneeuw   ( 914)
Glenn (Kalmthout) -- 04-12-2010 07:13
Re : neerslag: sneeuw, dan regen, dan terug sneeuw   ( 772)
Bernd (Gent) -- 04-12-2010 07:33
Re : neerslag: sneeuw, dan regen, dan terug sneeuw   ( 666)
Glenn (Kalmthout) -- 04-12-2010 07:36
Vannacht wel stevige dooi volgens Hirlam 00Z   ( 1161)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 04-12-2010 07:38
Re : Vannacht wel stevige dooi volgens Hirlam 00Z   ( 723)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-12-2010 07:39
In ieder geval niet winters 😉   ( 962)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 04-12-2010 07:47
Re : In ieder geval niet winters 😉   ( 656)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-12-2010 07:52
Re : neerslag: sneeuw, dan regen, dan terug sneeuw   ( 673)
Bernd (Gent) -- 04-12-2010 07:46
Re : neerslag: sneeuw, dan regen, dan terug sneeuw   ( 676)
Olivier (Merelbeke) -- 04-12-2010 07:32