Re : Neerslag vanavond

Bericht van: Leroy(Nijmegen) , 04-12-2010 12:55 

Als hopen op een fantastische berg sneeuw werkt, dan moeten we dat allemaal gaan doen!

Neerslag vanavond   ( 2013)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 04-12-2010 12:45
Re : Neerslag vanavond   ( 1054)
Leroy(Nijmegen) -- 04-12-2010 12:55
Re : Neerslag vanavond   ( 894)
Jaap (Enkhuizen) -- 04-12-2010 12:55
Re : Neerslag vanavond   ( 900)
Rikkie (Meerhout) -- 04-12-2010 12:57
Re : Neerslag vanavond   ( 833)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 04-12-2010 13:01
Re : Neerslag vanavond   ( 628)
Ernest (Maassluis) -- 04-12-2010 13:47
Re : KNMI: sneeuw in het ZO   ( 793)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 04-12-2010 13:08
Re : KNMI: sneeuw in het ZO   ( 615)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 04-12-2010 13:25
Re : KNMI: sneeuw in het ZO   ( 521)
Wallie (Lelystad) -- 04-12-2010 14:10