Re : Uitgestorven?

Bericht van: Jaap (Gouda) , 04-12-2010 14:43 

hehehe sorry foutje bedankt 😀😀

maar wel frustrerend dit


😉

Nog steeds geen enkele vlok hier   ( 988)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 14:36
Indrukwekkende radarbeelden   ( 1613)
David (Beersel) -- 04-12-2010 14:41
  Ik vrees voor regen; althans zeker hier  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 04-12-2010 14:42
Aarghhh..laat dat wegblijven!   ( 909)
Jorge (Middelburg) -- 04-12-2010 14:43
  Uitgestorven? 😉  
Jaap (Gouda) -- 04-12-2010 14:37
  😀  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-12-2010 14:40
Re : Uitgestorven?   ( 943)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 14:38
Re : Uitgestorven?   ( 683)
Jaap (Gouda) -- 04-12-2010 14:40
Re : Uitgestorven?   ( 642)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 14:42
Re : Uitgestorven?   ( 599)
Jaap (Gouda) -- 04-12-2010 14:43
Volk...   ( 744)
Jorge (Middelburg) -- 04-12-2010 14:40
Misschien dat je vanavond meer geluk heb.   ( 689)
Siegert (Tholen) -- 04-12-2010 14:44
Hier slechts 1cm gevallen   ( 729)
Filip (Herentals) -- 04-12-2010 14:42
Stelt dus allemaal niet veel voor....   ( 641)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 14:48
Re : Nog steeds geen enkele vlok hier   ( 580)
Björn (Neerbeek) -- 04-12-2010 14:57
Re : Nog steeds geen enkele vlok hier   ( 546)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 15:00
ijzel?   ( 598)
Björn (Neerbeek) -- 04-12-2010 15:03
Re : ijzel?   ( 614)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 15:04
Hier ook   ( 575)
Pieter (Genk) -- 04-12-2010 14:56
  Voor de liefhebbers  
Kevin (De Heen) -- 04-12-2010 14:41
Re : Voor de liefhebbers   ( 774)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 14:43
Re : Nog steeds geen enkele vlok hier   ( 613)
Eddy (Ommen) -- 04-12-2010 14:51
Re : Nog steeds geen enkele vlok hier   ( 553)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 14:58