Jammer van die zachte meuk volgende week

Bericht van: Douwe (Leeuwarden, Frl.) , 04-12-2010 21:44 

Nou ja, morgen maar weer verder zien. 🙂

EC pluim   ( 1668)
Albert (Delfzijl) -- 04-12-2010 21:36
Re : Brrrrr, smerige bult inderdaad...   ( 1066)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 04-12-2010 21:37
  Re :Ach, die stond er voor komende maandag eerst ook  
RemcoF (Amstelveen) -- 04-12-2010 21:39
  Juist!  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 04-12-2010 21:41
Re : Juist!   ( 543)
Bart De Bruyn -- 04-12-2010 22:44
inderdaad heel smerig, maar.....   ( 839)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 04-12-2010 21:41
Re : EC pluim   ( 759)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 04-12-2010 21:40
  Mee eens Stefan 🙂  
Albert (Delfzijl) -- 04-12-2010 21:43
Re : EC pluim   ( 760)
Roeland (Deurne - NL) -- 04-12-2010 21:39
Ja hoor   ( 860)
Chris (Heerlen) -- 04-12-2010 21:39
Re : Ja hoor   ( 676)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 04-12-2010 21:42
Re : Ja hoor   ( 748)
Albert (Delfzijl) -- 04-12-2010 21:41
EC om --> GFS wint   ( 853)
Jan Gerke (Damwoude) -- 04-12-2010 21:50
Het zal echt niet drie maanden vriezen   ( 811)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 04-12-2010 21:48
Re : Het zal echt niet drie maanden vriezen   ( 710)
RemcoF (Amstelveen) -- 04-12-2010 21:52
Re : EC pluim   ( 619)
Robin (Spijkenisse) -- 04-12-2010 22:04
Re : EC pluim   ( 832)
Sander (Nieuwegein) -- 04-12-2010 21:39
Jammer van die zachte meuk volgende week   ( 778)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-12-2010 21:44
Re : Jammer van die zachte meuk volgende week   ( 657)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 04-12-2010 21:47
Re : Jammer van die zachte meuk volgende week   ( 597)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 04-12-2010 21:55
Re : EC pluim   ( 719)
Ernest (Maassluis) -- 04-12-2010 21:57