Een diep donker paarse lucht in het westen

Bericht van: Peter (Haarlem) , 17-12-2010 08:49 

op ramkoers Amsterdam 🙂 Onze volgende portie komt eraan Jorrit. Overigens hier in Amsterdam Noord maar een dun dekje terwijl Amstelveen bij verlaten al tegen de 4 cm aan tikte.

  Foto van het werk (SPL)  
Arjen (Schiphol) -- 17-12-2010 08:27
Mooi!   ( 749)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 17-12-2010 08:29
Re : Foto van het werk (SPL)   ( 734)
leviathanfd (Heerlen) -- 17-12-2010 08:30
Ik zou zeggen: Brace-brace-brace, want er komt nog veel meer   ( 925)
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2010 08:31
  Sneeuwt lekker door nu. 🙂  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 17-12-2010 08:38
Hoe staat het met deze jongen inmiddels?   ( 976)
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2010 08:46
Prima!   ( 648)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 17-12-2010 08:48
Re : Prima!   ( 641)
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2010 08:49
Er onstaat wel meer in dat gebied   ( 880)
Peter (Haarlem) -- 17-12-2010 08:56
Richting 10-15 cm vandaag?   ( 758)
Peter (Haarlem) -- 17-12-2010 08:47
Re : Richting 10-15 cm vandaag?   ( 639)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 17-12-2010 08:50
  Kunnen we bij jou niet eens langskomen en ff meekijken?  
Ingmar (Amsterdam) -- 17-12-2010 08:34
Re : Kunnen we bij jou niet eens langskomen en ff meekijken?   ( 702)
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2010 08:37
  Komende zomer is er weer tijd voor excursies....  
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2010 08:51
Wat is dat voor een wit goedje dat daar ligt? 😀   ( 921)
Wilber (Ulft) -- 17-12-2010 08:43
Re : Wat is dat voor een wit goedje dat daar ligt? 😀   ( 716)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 17-12-2010 08:44
Hier matige sneeuw....   ( 652)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 17-12-2010 08:45
Re : Hier matige sneeuw....   ( 649)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 17-12-2010 08:46
Een diep donker paarse lucht in het westen   ( 659)
Peter (Haarlem) -- 17-12-2010 08:49
Re : Een diep donker paarse lucht in het westen   ( 597)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 17-12-2010 08:51
Op dit tempo...   ( 594)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 17-12-2010 08:54
Re : Wat is dat voor een wit goedje dat daar ligt? 😀   ( 575)
Anton (Gelselaar) -- 17-12-2010 08:50
Mooie foto!   ( 548)
Joris (Wormer) -- 17-12-2010 08:50
Leiden meldt weer matige sneeuwval.   ( 602)
Andele (Leiden) -- 17-12-2010 08:50
  Idem.  
Takkie (Amstelveen) -- 17-12-2010 08:51
  Mooi plaatje hoor! Past bij de KLM kleuren  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 17-12-2010 08:56