11 cm hier nu en nog steeds sneeuw. Zo wat plaatjes

Bericht van: Walter (Ridderkerk, NL) , 17-12-2010 10:31 


Buien blijven actief. 2 felle ontladingen   ( 1275)
Andele (Leiden) -- 17-12-2010 10:27
Duidelijke aangroei van de buien naar het noorden toe   ( 995)
Tim (Bergen op Zoom) -- 17-12-2010 10:30
Re : Duidelijke aangroei van de buien naar het noorden toe   ( 677)
Johan (Hardegarijp) -- 17-12-2010 10:42
is er nog kans...   ( 608)
Eric (Oenkerk) -- 17-12-2010 10:50
  De kans is er zeker..  
Tim (Bergen op Zoom) -- 17-12-2010 10:54
  Pardon, ik bedoel natuurlijk oostelijke richting 😀  
Tim (Bergen op Zoom) -- 17-12-2010 10:45
Re : Duidelijke aangroei van de buien naar het noorden toe   ( 599)
Waldo (Arnhem) -- 17-12-2010 10:48
  11 cm hier nu en nog steeds sneeuw. Zo wat plaatjes  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 17-12-2010 10:31
4 plaatjes   ( 894)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 17-12-2010 10:38
  Re : Alvast wat uit Ridderkerk-Slikkerveer  
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 17-12-2010 10:39
Ook hier een felle onweersklap gehad 🙂   ( 676)
Martijn(Stellendam) -- 17-12-2010 10:34
Re : Ook hier een felle onweersklap gehad 🙂   ( 550)
Jan-Hein (Ridderkerk) -- 17-12-2010 10:38
foto's sneeuwpret in matige sneeuw   ( 1017)
Andele (Leiden) -- 17-12-2010 10:36
Re : Buien blijven actief. 2 felle ontladingen   ( 613)
Olivier (Leiden) -- 17-12-2010 10:37
  Hier nu lichte tot matige sneeuw, sneeuwdek nu 5 cm  
Niels (Alkmaar N-H) -- 17-12-2010 10:42
Re : Hier nu lichte tot matige sneeuw, sneeuwdek nu 5 cm   ( 568)
jvreeker -- 17-12-2010 10:44
Hier nu ook flinke sneeuwval   ( 601)
Mark (Veenendaal) -- 17-12-2010 10:43