En goed gedaan hoor je witbalans.Kan nog nét iets beter, want het is nog niet super wit maar het ziet er al beter uit dan die roze fluo sneeuw.
Quote selectie
( 1692)
( 827)
( 664)
.
( 705)
( 672)
Hier ligt 14 cm sneeuw!
?
( 550)