Re : Is dat niet wat wishfull thinking?

Bericht van: Andele (Leiden) , 17-12-2010 16:09 

Ik geef natuurlijk geen garanties. Ik baseer me op GFS.

Progonose sneeuwval vandaag   ( 2007)
Andele (Leiden) -- 17-12-2010 15:58
Ik hoop dat je gelijk krijgt 😉   ( 1006)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 17-12-2010 16:01
Zal hier dan echt helemaal NIETS gaan vallen?   ( 969)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 17-12-2010 16:01
Pas zondagavond kans op sneeuw vrees ik   ( 911)
Wietse (Groningen) -- 17-12-2010 16:02
Speciaal voor jou   ( 1159)
Andele (Leiden) -- 17-12-2010 16:06
Volgens Piet Paulusma krijgen we hier vanavond nog sneeuw..   ( 821)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 17-12-2010 16:16
Re : Progonose sneeuwval vandaag   ( 955)
Sven (Edegem, Antw) -- 17-12-2010 16:01
Is dat niet wat wishfull thinking?   ( 885)
Lode (Aalter) -- 17-12-2010 16:04
Mee eens   ( 704)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 17-12-2010 16:07
Re : Is dat niet wat wishfull thinking?   ( 636)
Andele (Leiden) -- 17-12-2010 16:09
Re : Progonose sneeuwval vandaag   ( 772)
meshach bellingwolde -- 17-12-2010 16:04
Ik ben al heel blij dat het hier nu soms matig sneeuwt   ( 715)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 17-12-2010 16:09
Re : Mee eens 🙂 Het gaat hier nu best hard   ( 638)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 17-12-2010 16:24