Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Radar pikt niet alles op
Bericht van: Gert-Jan (Haren) , 17-12-2010 17:22
Zit in de trein van Groningen naar Zwolle: sneeuwt al behoorlijk in Meppel. Hoe is het in Zwolle?
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Radar pikt niet alles op
(
1242)
Jorn (Hengelo,OV) -- 17-12-2010 17:15
klopt
(
714)
Gerard (Schagen, Petten) -- 17-12-2010 17:22
Re : Radar pikt niet alles op
(
677)
Gert-Jan (Haren) -- 17-12-2010 17:22
Ramp op de weg daar in het midden en westen.
Dirk (Sneek)
(
1m)
-- 17-12-2010 17:22
Die lijnen zijn wel heel erg dik
(
820)
Tim (Steenwijkerwold)
(
9m)
-- 17-12-2010 17:24
wauw, je zal er maar inzitten...
(
714)
Diederik (Brecht, Noorderkempen)
(
28m)
-- 17-12-2010 17:25
anderhalf uur gedaan over stuk van 32 km
(
529)
Sietse (Den Haag) -- 17-12-2010 17:58
In Enschede vanmiddag ook zware sneeuwval
(
801)
Astrid(Losser) -- 17-12-2010 17:23