TAF van EHAM (=Schiphol)

Bericht van: Bas C. (Zürich, CH) , 17-12-2010 19:49 

Deze verwachting lijkt me realistisch. Tot 1 uur vannacht meestens lichte sneeuw, af en toe kans op matige sneeuw. Daarna droog en nevelig met ook een kans op wat mist.

Gr
Bas

2010/12/17 18:27
TAF TAF EHAM 171658Z 1718/1824 24013KT 9999 FEW015 BKN040
TEMPO 1718/1724 6000 -SHSN BKN008 PROB30
TEMPO 1718/1724 2000 SHSN BKN004
BECMG 1720/1723 21007KT
BECMG 1723/1802 VRB02KT 4500 BR PROB30 1802/1810 0500 BCFG BKN002
BECMG 1808/1811 15005KT 9999 NSW
BECMG 1820/1823 09007KT

KNMI houdt toch nog vol!   ( 1937)
Wallie (Lelystad) -- 17-12-2010 19:40
let op de tekst   ( 1127)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 17-12-2010 19:45
  Die kunnen ze nog aanpassen Paul 🙂  
Wallie (Lelystad) -- 17-12-2010 19:58
vraag   ( 778)
sebastiaan (bussum) -- 17-12-2010 19:45
Mijn kaartje?   ( 607)
Wallie (Lelystad) -- 17-12-2010 19:56
Re : KNMI houdt toch nog vol!   ( 801)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 17-12-2010 19:46
Misschien denken ze   ( 716)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 17-12-2010 19:47
Verslaggever RTL4 nieuws maakt er ook een potje van.   ( 1088)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 17-12-2010 19:47
Enig begrip Dirk..   ( 699)
Naut (Meppel) -- 17-12-2010 19:55
Re : Enig begrip Dirk..   ( 656)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 17-12-2010 19:56
  😀  
Bas (Amsterdam-West) -- 17-12-2010 20:18
Re : Enig begrip Dirk..   ( 554)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 17-12-2010 20:22
Alles achter Amersfoort   ( 619)
Naut (Meppel) -- 17-12-2010 20:24
Re : Alles achter Amersfoort   ( 578)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 17-12-2010 20:29
Re : Alles achter Amersfoort   ( 464)
Naut (Meppel) -- 17-12-2010 20:40
Tikkeltje overdreven, MAAR...   ( 636)
Bas (Amsterdam-West) -- 17-12-2010 19:57
Re : Verslaggever RTL4 nieuws maakt er ook een potje van.   ( 620)
Wallie (Lelystad) -- 17-12-2010 19:57
  Beetje verzuurd Dirk? 😉  
Rene H (Rotterdam) -- 17-12-2010 20:00
Re : Verslaggever RTL4 nieuws maakt er ook een potje van.   ( 507)
Ernest (Maassluis) -- 17-12-2010 20:29
Dat is die van 18.00.. om 20.00 een update   ( 782)
Robin (Rotterdam) -- 17-12-2010 19:48
  Van 19:00 uur wel goed lezen he 🙂  
Mark (Veenendaal) -- 17-12-2010 19:49
  19.00 nog 2 minuten 🙂  
Wallie (Lelystad) -- 17-12-2010 19:59
TAF van EHAM (=Schiphol)   ( 855)
Bas C. (Zürich, CH) -- 17-12-2010 19:49
  7 cm al in Steenwijk. en het sneeuwt maar door.  
Roel(Steenwijk) -- 17-12-2010 19:50
ik zie hier geen matige sneeuwval meer komen.   ( 637)
Andele (Leiden) -- 17-12-2010 19:52
  Jippie!  
mcmc-f1( Middelburg NL) -- 17-12-2010 19:54
Daar niet meer dan lichte sneeuwval.   ( 552)
Jim (Voorburg) -- 17-12-2010 19:58
hier alleen hele fijne poolsneeuw   ( 559)
Peter (Maassluis) -- 17-12-2010 20:14
Re : KNMI houdt toch nog vol!   ( 530)
Ernest (Maassluis) -- 17-12-2010 20:25