hopen dat dit niet uitkomt zo.....
beetje sneeuw zou niet verkeerd zijn voor het totaalplaatje... al is het maar 2 cm... das genoeg
Of wil koning winter de ijsvloer sneeuwvrij houden
Quote selectie
edit
( 691)
[edit]
( 715)
( 993)
( 786)
( 694)
( 660)
( 1007)
( 652)
( 657)