Ik hoop dat mijn regenmeter blijft staan

Bericht van: Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) , 23-06-2004 13:34 

Let op: Dit is niet de officiƫle opstelling van KNMI-Schiphol. Een controlepunt van ons waarnemers zelf op het dak van de meteotoren, soor super Engelse opstelling.Vanmiddag vanaf 1500 uur zit deze jongen op de wiebelende werkplek

Bericht laatst bijgewerkt: 23-06-2004 13:34

Ik hoop dat mijn regenmeter blijft staan   ( 1045)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 23-06-2004 13:34
  Mag Takkie ook?  
Takkie (Amstelveen) -- 23-06-2004 13:35
  Voor een foto van 13:30 uur  
Takkie (Amstelveen) -- 23-06-2004 13:38
Re : Voor een foto van 13:30 uur   ( 729)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 23-06-2004 13:43
Re : Voor een foto van 13:30 uur   ( 784)
Takkie (Amstelveen) -- 23-06-2004 13:45
Re : Voor een foto van 13:30 uur   ( 755)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 23-06-2004 13:51
Re : Mag Takkie ook?   ( 783)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 23-06-2004 13:41
Re : Mag Takkie ook?   ( 739)
Takkie (Amstelveen) -- 23-06-2004 13:43
Re : Mag Takkie ook?   ( 745)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 23-06-2004 13:45
Re : Mag Takkie ook?   ( 753)
Takkie (Amstelveen) -- 23-06-2004 13:51