Nauwelijks dagelijkse gang hier

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 18-12-2010 12:17 

Al de hele dag rond -5°C.
De Visbak geeft en de Visbak neemt

Valt de kou niemand op? Hoogeveen 11u -8,5 C   ( 1334)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 18-12-2010 11:34
Re : Valt de kou niemand op? Hoogeveen 11u -8,5 C   ( 739)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 18-12-2010 11:39
Voor mezelf houd ik dit wel bij...   ( 504)
Koos Spakman (Froombosch) -- 18-12-2010 12:21
Re : Voor mezelf houd ik dit wel bij...   ( 477)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 18-12-2010 12:25
Hallo, had ik speciaal gepost hier -10.9°c Hoogeveen 9.19uur   ( 735)
Theo (Buren Ameland) -- 18-12-2010 11:40
Re : Hallo, had ik speciaal gepost hier -10.9°c Hoogeveen 9.19uur   ( 632)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 18-12-2010 11:45
Re : Hallo, had ik speciaal gepost hier -10.9°c Hoogeveen 9.19uur   ( 571)
Rutger (Meppel) -- 18-12-2010 11:47
Nauwelijks dagelijkse gang hier   ( 465)
Jan Gerke (Damwoude) -- 18-12-2010 12:17
Re : Valt de kou niemand op? Hoogeveen 11u -8,5 C   ( 481)
Robin (Spijkenisse) -- 18-12-2010 12:23