Re : Foto's zijn van het park achter de Mare

Bericht van: Niels (Alkmaar N-H) , 18-12-2010 17:29 

Heb in de achtertuin een stuk sneeuwvrij gemaakt zodat ik morgenochtend precies kan meten hoeveel erbij is gevallen 😀

Foto's van wandeling vanmiddag (6 Foto's)   ( 1169)
Niels (Alkmaar N-H) -- 18-12-2010 17:02
Mooie foto's Niels 🙂   ( 680)
Jim (Voorburg) -- 18-12-2010 17:03
Inderdaad   ( 598)
Niels (Alkmaar N-H) -- 18-12-2010 17:09
Re : Inderdaad   ( 565)
Jim (Voorburg) -- 18-12-2010 18:02
Re : Foto's van wandeling vanmiddag (6 Foto's)   ( 620)
Zaferr (Alkmaar) -- 18-12-2010 17:12
Foto's zijn van het park achter de Mare   ( 605)
Niels (Alkmaar N-H) -- 18-12-2010 17:21
Re : Foto's zijn van het park achter de Mare   ( 621)
Zaferr (Alkmaar) -- 18-12-2010 17:23
Re : Foto's zijn van het park achter de Mare   ( 650)
Niels (Alkmaar N-H) -- 18-12-2010 17:29
  Prachtig!  
Christiaan (Utrecht) -- 18-12-2010 17:29
Mooi Niels!   ( 780)
Bas (Amsterdam-West) -- 18-12-2010 17:36
Ja maar mischien morgenochtend weer goed gevuld 😀   ( 610)
Niels (Alkmaar N-H) -- 18-12-2010 17:40
Ik zou het bijna vergeten haha. 😀   ( 608)
Bas (Amsterdam-West) -- 18-12-2010 17:47
  Mooie impressie!  
Wilber (Ulft) -- 18-12-2010 17:44