Re : Op +18 toch een heleboel sterretjes voor het noorden

Bericht van: Jeroen (Leeuwarden) , 18-12-2010 17:39 

Ik hoop het Douwe..

DWD run 18/12Z BLM   ( 1721)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 18-12-2010 17:33
Op +18 toch een heleboel sterretjes voor het noorden   ( 1114)
Ronald (Groningen) -- 18-12-2010 17:35
Re : Op +18 toch een heleboel sterretjes voor het noorden   ( 898)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-12-2010 17:36
Re : Op +18 toch een heleboel sterretjes voor het noorden   ( 802)
Jeroen (Leeuwarden) -- 18-12-2010 17:39
Re : DWD run 18/12Z BLM   ( 939)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-12-2010 17:35
Re : DWD run 18/12Z BLM   ( 875)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 18-12-2010 17:42