40-50% van de members komt met een stralingswintervervolg

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 18-12-2010 18:30 

Kan heel koud uitpakken.
De Visbak geeft en de Visbak neemt

GFS 12Z ensemble +180 midden t/m de Kerst niet slecht   ( 1576)
Albert (Delfzijl) -- 18-12-2010 18:03
  Re : T2m N.O  
Albert (Delfzijl) -- 18-12-2010 18:05
Re : T2m N.O compleet   ( 922)
Albert (Delfzijl) -- 18-12-2010 18:26
40-50% van de members komt met een stralingswintervervolg   ( 824)
Jan Gerke (Damwoude) -- 18-12-2010 18:30
Het is zeker niet kansloos op termijn   ( 769)
Wietse (Groningen) -- 18-12-2010 18:32
Zitten een aantal fijne Scandi's in het ENS   ( 721)
Jan Gerke (Damwoude) -- 18-12-2010 18:37
ensemble op 240   ( 1261)
Jaap (Enkhuizen) -- 18-12-2010 18:15
Re : ensemble op 240   ( 871)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 18-12-2010 18:19
Gerrit Hiemstra houdt het tot donderdag onder 0   ( 887)
Eric, Rotterdam -- 18-12-2010 18:22
Knap dat hij het persoonlijk onder nul kan houden 😉   ( 837)
Bram(Overijsselnoord) -- 18-12-2010 18:48
Re : ensemble op 240   ( 845)
Jaap (Enkhuizen) -- 18-12-2010 18:23
Re : ensemble op 240   ( 619)
Bram(Overijsselnoord) -- 18-12-2010 18:49
GFS ensemble nauwelijks boven nul   ( 531)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 18-12-2010 19:13