Mooi pak Johny!

Bericht van: Jorge (Middelburg) , 18-12-2010 18:41 

Gaat weer goed deze winter. Hier eentje uit Middelburg (18 cm). Hier een pony bij mijn weerstation die door het dolle heen is.


Foto's geschoten   ( 1336)
Johny (Hulst) -- 18-12-2010 18:23
Mooi pak Johny!   ( 1007)
Jorge (Middelburg) -- 18-12-2010 18:41
Prachtige foto!   ( 599)
Rico (Den Bosch) -- 18-12-2010 18:43
IK heb 'm later naar zijn stal gebracht.   ( 578)
Jorge (Middelburg) -- 18-12-2010 18:49
Re : Mooi pak Johny!   ( 503)
Johny (Hulst) -- 18-12-2010 19:09