Re : Net niet ondergesneeuwd

Bericht van: Mario Merksem , 18-12-2010 20:03 

Volgens mij moet die trekrichting nog gaan afbuigen naar het westen.Want anders zitten er toch vele naast.KMI- Meteocervices kan toch weer niet allemaal voor die hollanders zijn hé.

Net niet ondergesneeuwd   ( 1272)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 18-12-2010 19:52
  Re : kaartje erbij  
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 18-12-2010 19:54
Re : Net niet ondergesneeuwd   ( 738)
Karim (Evergem) -- 18-12-2010 19:55
  ( 635)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 18-12-2010 20:02
Inderdaad 🙂 Trouwens, volgens de radar is het nu droog:   ( 751)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 18-12-2010 19:55
Boven NW-Fr lig nog wel wat maar   ( 808)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 18-12-2010 19:56
Re : Net niet ondergesneeuwd   ( 678)
Bjorn (Tessenderlo) ( 37m) -- 18-12-2010 19:56
Re : Net niet ondergesneeuwd   ( 730)
Jurgen (Maldegem) ( 5m) -- 18-12-2010 20:01
Meer dan 20cm !?   ( 800)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 18-12-2010 20:04
'met moeite 10 cm'   ( 630)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 18-12-2010 20:07
Re : 'met moeite 10 cm'   ( 573)
Kim (Lede) ( 38m) -- 18-12-2010 20:09
Re : Meer dan 20cm !?   ( 570)
Jurgen (Maldegem) ( 5m) -- 18-12-2010 20:08
Kan goed bart..   ( 655)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 18-12-2010 20:09
Re : Kan goed bart..   ( 523)
Jurgen (Maldegem) ( 5m) -- 18-12-2010 20:12
Grote lokale verschillen   ( 566)
Willem (Gent) -- 18-12-2010 20:13
zelfs de grote wegen zijn nog niet proper   ( 547)
Jurgen (Maldegem) ( 5m) -- 18-12-2010 20:19
't Is waar!   ( 563)
Geert (Ursel) -- 18-12-2010 20:42
Re : 't Is waar!   ( 540)
Juri (Nukerke) ( 87m) -- 18-12-2010 21:09
Re : Net niet ondergesneeuwd   ( 569)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 18-12-2010 20:06
Re : Net niet ondergesneeuwd   ( 590)
Cookie (Ninove) -- 18-12-2010 20:01
Niet meer dan een herhaling van januari '10   ( 572)
Kim (Lede) ( 38m) -- 18-12-2010 20:05
Re : Net niet ondergesneeuwd   ( 569)
Mario Merksem -- 18-12-2010 20:03
Re : van mij mag het naar westen hoor 😉   ( 569)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 18-12-2010 20:09
Volgens Peter Timofeef   ( 660)
Rowan (Nijmegen) -- 18-12-2010 20:04
ik heb een plakpaaltje op m'n dak gezet   ( 567)
Frans (Deventer, Ov.) -- 18-12-2010 20:12