Re : welke sites kijken jullie op radar

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 18-12-2010 21:52 

www.belgocontrol.be
Die gaf de supercells van 16-7 prachtig aan!
Weet Piet nog wel dat ik zei: ïk zeg niks meer!".

Goede radar voor onze omgeving. OA neerslag en DBZ.
https://www.facebook.com/francois.debets.7/

Meer en meer activatie ten zuiden van de eerste band!   ( 1178)
Glenn (Kalmthout) -- 18-12-2010 20:57
Re : Meer en meer activatie ten zuiden van de eerste band!   ( 912)
Kimme (Bever) -- 18-12-2010 20:58
Re : Ik kijk steeds vaker naar die stromingsfilmpjes   ( 907)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 18-12-2010 21:06
Re : Meer en meer activatie ten zuiden van de eerste band!   ( 710)
Cookie (Ninove) -- 18-12-2010 21:05
Sneeuwt goed buurman!   ( 777)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 18-12-2010 21:08
Tegen Kerst is wat hier ligt gesublimeerd. 🙂   ( 658)
Laurent (Ellezelles) ( 50m) -- 18-12-2010 21:16
Record sneeuwdagen nov-dec 1945 verbroken   ( 805)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 18-12-2010 21:09
Midden in het neerslaggebied?   ( 745)
René (Oss) -- 18-12-2010 21:12
Re : Midden in het neerslaggebied?   ( 652)
leviathanfd (Heerlen) -- 18-12-2010 21:15
Ik had gehoopt op een ander antwoord 😉   ( 564)
René (Oss) -- 18-12-2010 21:19
Re : Ik had gehoopt op een ander antwoord 😉   ( 594)
leviathanfd (Heerlen) -- 18-12-2010 21:22
Franse radar veelbelovend!   ( 870)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 18-12-2010 21:27
Re : Franse radar veelbelovend!   ( 547)
leviathanfd (Heerlen) -- 18-12-2010 21:31
welke sites kijken jullie op radar   ( 528)
René (Oss) -- 18-12-2010 21:47
Re : welke sites kijken jullie op radar   ( 531)
leviathanfd (Heerlen) -- 18-12-2010 21:52