Re : Een kleine impressie van deze dag tot nu, Foto 4

Bericht van: Jorr(Utrecht) , 23-06-2004 16:28 

En een actuele. Zoals jullie zien stelt het weinig voor.... 5 mm neerslag, 2 onweersklappen en de wind ligt nu rond de 6 bft met uitschieters tot 50 km/u...

Dat is voor mij niet genoeg.... dus ik mag hopen dat er vanavond nog wat komt, anders krijgt het KNMI op zn donder 😋


Een kleine impressie van deze dag tot nu, Foto 1   ( 959)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 16:24
Re : Een kleine impressie van deze dag tot nu, Foto 2   ( 917)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 16:25
Re : Een kleine impressie van deze dag tot nu, Foto 3   ( 919)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 16:25
Re : Een kleine impressie van deze dag tot nu, Foto 3   ( 694)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 23-06-2004 16:28
Re : Zagen ze dat er hier ook maar uit 🙁   ( 671)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 16:30
Re : Zagen ze dat er hier ook maar uit 🙁   ( 692)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 23-06-2004 16:35
Re : Laten we het hopen   ( 683)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 16:38
Re : Laten we het hopen   ( 651)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 23-06-2004 16:52
Re : Een kleine impressie van deze dag tot nu, Foto 4   ( 857)
Jorr(Utrecht) -- 23-06-2004 16:28