Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
MC 5daagse: Opnieuw een winterse week!?
Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 19-12-2010 08:13
Meest aflandige wind en koude temperaturen.
Quote selectie
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
MC 5daagse: Opnieuw een winterse week!?
(
1333)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 19-12-2010 08:13
Ja, maar vooral het zuidoosten kans op lichte dooi.
(
808)
Jim (Voorburg) -- 19-12-2010 08:20
NOS teletekst weer +5
Eric, Rotterdam -- 19-12-2010 08:32
Ze zijn bij WO behoorlijk van het padje
(
645)
Peter (Haarlem) -- 19-12-2010 08:44
WO is te triest voor woorden!!
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 19-12-2010 09:24
Re : Ze zijn bij WO behoorlijk van het pad/paadje
(
491)
arthur (Stompetoren NH) -- 19-12-2010 09:32
Het is een A'dams gezegde...
(
394)
Peter (Haarlem) -- 19-12-2010 09:41
WRF tm woensdag voor zuidwest Benelux 10-20 cm sneeuw
(
946)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 08:24
Ach
(
551)
Freek (Putten) -- 19-12-2010 08:28
Emmeloord...GD?
(
581)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 08:33
In het verleden behaalde
(
487)
Freek (Putten) -- 19-12-2010 08:38
In 2009 wel.
(
460)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 08:43
Hmm
(
387)
Freek (Putten) -- 19-12-2010 08:53
Ik heb een onderzoek van het KNMI ergens.
(
420)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 09:09
Qua vorst hier ook deze winter stukken beter
(
466)
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-12-2010 08:53
Ja, dat was schitterend daar! maar....
(
418)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 09:11
Nee, enkel in Noordoost-Friesland
(
430)
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-12-2010 09:23
Dat dacht ik al
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 09:34
Ik insinueer niks
(
414)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 09:06
Toch eens
(
461)
Freek (Putten) -- 19-12-2010 09:09
Nu je het zegt.
(
394)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 09:11
Re : Nu je het zegt.
(
382)
Freek (Putten) -- 19-12-2010 09:13
Knabbel!
(
378)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 09:35
Re : WRF tm woensdag voor zuidwest Benelux 10-20 cm sneeuw
(
615)
Ronald (Deventer) -- 19-12-2010 08:30
sneeuwdekkaartje gisterochtend
Ronald (Deventer) -- 19-12-2010 08:33
Iemand in Emmeloord klaagde nogal
(
501)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 08:35
Re : Iemand in Emmeloord klaagde nogal
(
440)
Ronald (Deventer) -- 19-12-2010 08:49