Re : Ja ja jaaaaa ?? Zou het echt waar lukken dit jaar ?

Bericht van: Rick (Roermond) , 19-12-2010 10:16 

Kijk dan maar niet naar de bovenlucht rond die tijd 😉

EC 15daagse: koude kerst   ( 1575)
Otto (Gieten) -- 19-12-2010 10:09
EC 15daagse: Pluim midden NL   ( 1178)
Mark (Veenendaal) -- 19-12-2010 10:10
Koud maar wel droog, Otto!   ( 873)
Erik (Veendam) -- 19-12-2010 10:10
NO: Oude versus nieuw   ( 999)
Otto (Gieten) -- 19-12-2010 10:18
Re :Pluim NO   ( 898)
Albert (Delfzijl) -- 19-12-2010 10:10
Richting het nieuwe jaar nog genoeg winterse opties   ( 888)
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-12-2010 10:12
Re : Na dinsdag allemaal GKB   ( 769)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 19-12-2010 10:14
Re : Richting het nieuwe jaar nog genoeg winterse opties   ( 650)
Albert (Delfzijl) -- 19-12-2010 10:15
Re : Richting het nieuwe jaar nog genoeg winterse opties   ( 598)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 19-12-2010 10:16
Re : Richting het nieuwe jaar nog genoeg winterse opties   ( 647)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 19-12-2010 10:16
  Dat schrijf ik toch ook 😀 😋  
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-12-2010 10:24
  Leuk he die edit-functie 😀  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 19-12-2010 11:05
Ja ja jaaaaa ?? Zou het echt waar lukken dit jaar ?   ( 867)
Marnix(Nieuwpoort) -- 19-12-2010 10:14
Re : Ja ja jaaaaa ?? Zou het echt waar lukken dit jaar ?   ( 712)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 19-12-2010 10:16
Re : Ja ja jaaaaa ?? Zou het echt waar lukken dit jaar ?   ( 622)
Robin (Spijkenisse) -- 19-12-2010 10:21
Re : Ja ja jaaaaa ?? Zou het echt waar lukken dit jaar ?   ( 541)
Freek (Putten) -- 19-12-2010 10:26