het midden viel in de prijzen dit keer

Bericht van: Lars (Amersfoort) , 19-12-2010 11:22 

Amersfoort 13cm nieuwe sneeuw, geweldige dag dit 🙂

Veel gemist afgelopen etmaal   ( 917)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 19-12-2010 11:04
Re : Veel gemist afgelopen etmaal   ( 578)
Freek (Putten) -- 19-12-2010 11:05
Re : Veel gemist afgelopen etmaal   ( 527)
Tjerk (Utrecht) -- 19-12-2010 11:06
Re : Veel gemist afgelopen etmaal   ( 514)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 19-12-2010 11:07
het midden viel in de prijzen dit keer   ( 439)
Lars (Amersfoort) -- 19-12-2010 11:22
De sneeuwdekkaart   ( 638)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 19-12-2010 11:27
Re : De sneeuwdekkaart   ( 420)
Oud-Gebruiker <ID-4152> ( 20m) -- 19-12-2010 11:29
Re : De sneeuwdekkaart   ( 370)
Mark (Utrecht) -- 19-12-2010 12:29
Het is feest in Utrecht........   ( 476)
Christiaan (Utrecht) -- 19-12-2010 11:25
Re : Veel gemist afgelopen etmaal   ( 413)
Roelant (Utrecht-West) -- 19-12-2010 11:27