Voor nu prefereer ik de radar:

Bericht van: Roeland (Deurne - NL) , 19-12-2010 18:51 

Belgiƫ en zuidelijk Nederland krijgen nog forse sneeuwhoeveelheden te incasseren. Voor de regio Oost-Brabant (NL) verwacht ik een uiteindelijke sneeuwdikte tussen 15 en 20 cm.


Nieuwe hirlam minder neerslag   ( 1598)
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 19-12-2010 18:40
Hirlam geeft voor hier in het noorden neerslag aan.   ( 1104)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 19-12-2010 18:44
Ik zag eerder indraaiende buien vanaf het NW   ( 823)
Jorge (Middelburg) -- 19-12-2010 18:45
Radar geeft niks aan in mijn omgeving.   ( 877)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 19-12-2010 18:46
Kan me nu echt NIETS maar dan ook niets schelen nu...   ( 993)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 19-12-2010 18:45
Hier ook aanhoudend felle sneeuw   ( 762)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 19-12-2010 18:48
  Groot gelijk , hier nog motsneeuw  
Niels (Moerbeke-Geraardsbergen) -- 19-12-2010 18:54
Hier ook   ( 736)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 19-12-2010 19:06
idd, echt genieten, nu sneeuwt het trouwens nog matig terwij   ( 551)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 19-12-2010 19:07
Hier voor het eerst vandaag MATIGE sneeuwval   ( 538)
Ludwig Baert (wetteren) -- 19-12-2010 19:18
Voor nu prefereer ik de radar:   ( 1064)
Roeland (Deurne - NL) -- 19-12-2010 18:51
Re : Precies. het valt er inderdaad goed uit en dat zal zo   ( 661)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 19-12-2010 18:56
Die pluk boven Frankrijk   ( 607)
Kim (Lede) ( 38m) -- 19-12-2010 19:15
Spannend afwachten. EC geeft het zuidelijker   ( 692)
David (Beersel) -- 19-12-2010 19:20