Re : ook zonder buienradar

Bericht van: Peter (Maassluis) , 19-12-2010 18:53 

hier blijven de meesten toch gewoon thuis.
Gelukkig morgen kerstvakantie anders had ik mijn record van vrijdag (32 km in 2.5uur) nog wel eens kunnen verbreken

ook zonder buienradar   ( 1082)
Peter (Maassluis) -- 19-12-2010 18:09
Re : ook zonder buienradar   ( 600)
Karim (Evergem) -- 19-12-2010 18:19
Re : ook zonder buienradar   ( 481)
Peter (Maassluis) -- 19-12-2010 18:53