Re : Groene driehoek is witte driehoek geworden

Bericht van: Jim (Voorburg) , 19-12-2010 19:28 

Op veel plaatsen ligt nog 5 tot 10 cm meer.
Enjoy life!

Groene driehoek is witte driehoek geworden   ( 1724)
Jaap (Gouda) -- 19-12-2010 19:24
Zeeland ook he, al hoorde die niet tot de driehoek!   ( 947)
Mark (Veenendaal) -- 19-12-2010 19:26
Re : Zeeland ook he, al hoorde die niet tot de driehoek!   ( 715)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 19-12-2010 19:32
Was in Zeeland deze namiddag, daar 25cm en meer   ( 588)
Diederik (Brecht, Noorderkempen) ( 28m) -- 19-12-2010 20:05
Re : Zeeland ook he, al hoorde die niet tot de driehoek!   ( 634)
Johny (Hulst) -- 19-12-2010 19:49
Re : Groene driehoek is witte driehoek geworden   ( 802)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 19-12-2010 19:26
Sneeuwradar   ( 2090)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 19-12-2010 19:27
't gaat echt mega hard hier, de cm vliegen eraan!!!   ( 989)
Kevin (Den Bosch) -- 19-12-2010 19:30
Dat wordt weer een chaos op de weg morgen...   ( 871)
Piet (Gouda) -- 19-12-2010 19:37
Nee hoor.   ( 856)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 19-12-2010 19:38
  Re : 😀😀  
RemcoF (Amstelveen) -- 19-12-2010 19:49
  vergeet je Rotterdam niet  
Geoffrey (R'dam-Zuid) -- 19-12-2010 20:02
Re : vergeet je Rotterdam niet   ( 587)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 19-12-2010 20:04
Snelwegen weet ik niet, binnenwegen zijn nu onmogelijk......   ( 752)
Kevin (Den Bosch) -- 19-12-2010 19:44
10cm nu   ( 592)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 19-12-2010 19:58
Re : Snelwegen weet ik niet, binnenwegen zijn nu onmogelijk......   ( 621)
tony(budel-schoot) -- 19-12-2010 20:01
Re : Groene driehoek is witte driehoek geworden   ( 968)
Jim (Voorburg) -- 19-12-2010 19:28